Rockperry

Efter jobbet på fredagen åkte jag till Tattis tomma lägenhet i stan där Tatti, Lycke och Becca var. Senare kom också Fanny, Jannike, Teresia, Jannika och Robin.













Sedan gick vi till Vasklot, med stereo of course! We no speak americano.




























Vi gick till campingen för att sedan märka att det kostade jääävligt mycket. Så vi kröp under stänglset och tyckte vi var jätte häftiga. Nåjaaa, vi hann vara 5 minuter på campingen för två ordningsvakter kom och slängde ut oss haha.


På lördagen lämnade jag Tattis lägenhet för en stund. Hade nämligen match i Vörå. Och nej, det gick ju inte så bra.. Förlust på 0-1 när vi verkligen borde ha tagit det. Men denhär gången hängde det nog inte på oss spelare på planen..

Nåjaaa sen åkte jag tillbaka till stan.




--> Vasklot




Vi var påväg till stan men lämnade visst på Sandö i några timmar.


Denhär bilden är tagen på Tattis balkong klockan 06:51. Vi blev hungriga men mäkken hade hunnit stänga så jag och Becca satt på Tattis balkong och åt köttbullar, chips och bullar Teresia hade haft med sej haha


Rockperry 2010 var riktigt lyckad för min del. Hade sjukt roligt! Kankse också sista Rockperry..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0